Satsa på min blogg.

Nu jäklar har jag bestämt mig, jag ska satsa på min blogg. Jo jag brukar inte ha nåt emot förändringar, men när det för en gång skull har funkat bra, så ska det såklart ändras. Nu säger jag inte att denna personen är sämre. Men det är inte ofta det funkat så bra... Och jag vet ju varför, så det måste vara en sån person som innan.... Så jag är ganska arg nu! Tack och lov har fotbollen fått mig något lugnare.
Det ändras som sagt hit och dit hela tiden.
Alltså nästan så jag har lust att strejka eller protest har redan gjorts dock. Men dom gör ju likförbannat som dom vill. Ni skulle bara veta hur jobbigt det är för mig. Jag kan ta förändringar till viss del, men det har ju vart 3 Pers på 1 1/2 år då ger jag snart upp.  Samtidigt som jag inte kan  med och vara hemma så bara, är endast hemma när jag verkligen är sjuk, tro det eller ej, men sant! 
 
 
Dessutom ändrat arbetscoach med vilket inte gör det lättare för mig. Sitta och säga ditt och datt, jag hörde ju redan idag och det är jag som ska jobba med personen. Ja jag kommer inte kunna säga det till personen som dom säger, att vi hade en väldigt bra kemi som jag kanske borde, men det kommer ta tid. Inte på ett bra tag iaf. 
 
 
Jag vet kanske inte det roligaste att läsa om. Men jag bara måste få skriva av mig, då tjöta inte är min styrka. Men skriva kan jag ta mig fan. 😛 Jag blir ja arg så lätt också..  Idag alltså. Jag har tålamod i mkt, men ibland rinner bägaren över, säger man så? Dessutom att personen som gjorde mig rejält arg... så jag verkligen tappa fokus kommer ev dit imån. Det gör det inte lättare för mig att gå dit, men jag gillar läget.... NOT just nu. Jo jag kan ta kritik många gånger, men får allt vara någon måtta på det. T. Ex, det är för lite mat, jag whut?? Ta in vikarier som kan beställa och räkna ut hur mkt mat det går? Jag är ju ändå bara köksbiträde så jag kan väl inte göra beställningar då, iaf vad folk tror. 
 
 
Detsamma gäller matlagning på jobb, endast kockar får laga mat. Därav jag lagar mkt mat hemma när tid finns. Ibland funderar jag ju på att skicka in ett cv själv, bara för att se skillnaden. Men då är det ju där med interevjuer, det hade jag ej klarat. Man ska aldrig säga aldrig iofs. För jag tror samtidigt det inte hade blivit som nu, du kan inte göra det och si och så.... MORR! Tror att chansen finns att man får göra mera då..
Men nu ska jag sluta vara sån pessimist och vänta på bättre tider. Jag har ju som sagt bestämt mig för att satsa på mina bloggar lite mer. 
På återseende 😉
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0