Bestämd

Ja det kan vara svårt att tro att jag är bestämd av mig, men har jag bestämt mig för nåt så blir det så, THATS IT! Som jag har tjatat massor om nu att jag ej får laga mat på jobbet, då jag endast har gymnasiesärskole utbildning. Jag tycker det är konstiga regler. Men som sagt jag har en plan, som ni säkert vet vid det här laget. Japp och ni får gärna läsa mer om den här 
www.emmaskockdrom.bloggo.nu
 
 
Här ges aldrig upp förrän jag har fått min vilja i genom. Så dom ska bara veta, jävlas dom med mig får dom tillbaka, sen när det är dock en annan femma ;)
SUCK alltid ska det ringa någon mitt i bloggningen så jag kom av mig lite mkt här, men det ska jag lösa strax, vänta bara. 
JAG VILL, jag kan jag ska få börja lag tillåter dom inte så så får det vara. Jag är ingen diskare och som sagt ingen städerska heller.....MORR! Där gör ni nog att jag är ganska bestämd av mig, när jag väl har bestämt mig för nåt, så ska det bli så!
 
 
Jävlar kommer  en till djävul och stör mig. Jag jobbar faktiskt :-p har inte tid med någon hyresgästföreningen.....SUCK!
Verkar lite okoncentrerad idag va? Nje jo men lite, det kommer folk hit och dit och dessutom är jag trött, jag lyckades dock bli av med huvudvärken. Som jag lyckats med rätt mkt idag. Fick städat kyl och bakskåpet + diskat. Dock det vanliga kvar, men det ska jag hinna i mån. Så rätt nöjd är jag allt endå, trotts allt. Kan ju dock bero på att jag tagit helg, vilket inte går att klaga på :) så ja, trevlig helg på er alla. Så säger jag som vanligt, på återseende ;)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0