Stockholm 13 -14/1

Japp då bar det äntligen av mot Stockholm och spela basket. Det gick helt okej, då vi vann 2 av 3 matcher och dom va jämna riktigt.kul va det, ja som basket alltid är. Kul med lite jämnare matcher än förra säsongen.
 
Obs gammal bild och jag lånar den igen, förlåt men jag hittar tyvärr inte så många bilder på mig själv. ( jag är väl inte direkt någon linslus heller, så kanske inte så konstigt ) men jag ska fortfarande bli bättre på ta kort själv också. Men jag va helt inne i basketen och bara lyckades glömma det där med att fotografera. Ja helgen va ju dock ganska intensiv då det endast blev 1 natt där borta. Men kul var det endå, då jag ej spelade så mkt förra säsongen pga knäet som de flesta vet så va det extra kul denna gång. Så jag är riktigt nöjd. Ja för er som undrar så spelar jag i Olympic gbg 2
Gick ju ännu bättre för Olympic gbg 1 och 2 dock, kanske lite för bra, nje bara gött när det går bra för Göteborg okej i basket då och fotboll. Men ABSOLUT inte i hockey :-p Nu blir det typ bara chilla och lägga sig ganska snart, lite trött efter tåget va c:a 90 min försenat igår eller blev pga en olycka om jag minns rätt? Men som sagt riktigt rolig helg va det och jag är riktigt nöjd!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0