Gör ett försök

Ja får väl göra ett försök att släppa in personalen idag, nu när jag fått en dag som passa någorlunda bra. Men det tar emot dock. Men som sagt jag kommer att göra ett försök tro det eller ej, ja jag vet att jag sagt eh skrivit det förut. Men då har jag haft bråttom iväg, det har jag ej idag. Sen vill jag fortfarande veta vem som kommwr, helst dagen innan, men de fårvjag ju aldrig.cNu kommer jag dock städa på morgonen, så sen när dom kommer upp, har jag ändå inget jobb till dom. Ni ser va lite jag vill det här egentligen.
 
Vad ska jag göra? Ja jag vet det går fortare att städa när man är 2, men jag vill göra det själv annars kommer jag ju aldrig lära mig. 
 
 
Min hemmagjorda pasta med kycklinggryta blev jag riktigt nöjd med. Speciellt pastan, nästa gång sätter jag det 
Nä nu vill min näsa att jag ska gå upp, jag är dock inte lika enig, men får nog bli så endå strax. Som ni förstår är jag fortfarande lite förkyld, men jag ska till gymmet imån, THATS IT!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0