Nervös

Varför är jag alltid så nervös när jag ska ha möte med nån? Dels sa jag att det ej va så noggrann att en person skulle komma som jag egentligen ville ha med mig. Men Ja jag är ganska tyst och tystare blir jag, varje gång jag tänker att jag ska bli tuff och våga säga ifrån, så är det den där jäkla spärren. Jag får inte bort den hur mkt jag försöker,. Nu förstår ni säkert att det handlar om jobbet. Men egentligen får jag inte laga mat, så spelar det ej så stor roll vad jag får göra. Kommer alltid kännas tomt om jag ej får laga mat.
 
 
Alltså jag vill inte, jag vet  att det är bara att acceptera. Men nej det går inte, ni ska bara veta hur arg jag är på det där. Snälla hjälp mig, mötet är ju dock för mig för att det ska bli bättre, men det kan aldrig bli riktigt bra om jag ej får laga mat. Ska jag säga det? Men känner jag mig själv rätt så kommer det bli stopp.
 
 
Över till gårdagens träning den underlättar även när jag är arg, gick rätt bra då det va utan AC och så förbannat varmt, så jag är allt rätt nöjd med det. Ska försöka lyckas med milen snart bara, men som sagt nöjd en då.
På återseende då jag ej vill fastna här vilket jag gör ganska lätt nu.
Men vi ses som sagt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0