Bemötande

Hej på er igen! 
Har ni någonsin fått ett bra bemötande av eran chef oftast tjöta det så för annat mkt att man ska bemöta andra som man själv vill bli bemött. Jag tycker då inte jag fått det eller både ja och nej måste jag säga. Alltså eh jo ett bra bemötande trodde jag till en början, sen sprack det dock. Då som sagt jag endast kan ansvara för 1 - 2 grönsaker i typ 2 - 3 veckor + att jag ska plocka upp varor, DAA, det måste gå fort, JA FÖR FAN, JAG VET! Dessutom när jag ska baka bröd måste jag vara med hela tiden, snälla det tycker ej jag är något trevligt bemötande. Snarare försommar dom har.....SUCK!
 
 
Nu säger jag ju inte att jag är bättre själv, jag vet mkt jag kan bli bättre på som t.ex säga ifrån. Våga verkligen ta för mig, jag vågar ju det när det är vikarier, men inte med en fast anställd kock, skumt! Tycker dock att cheferna många av dom borde ge ett bättre bemötande, för dom tjöta om det. Jag blir bara så trött på folk att det finns så mkt okunskap än. Dom borde läsa på, för jag kan så mkt mer, men får ju inte visat det. Bortsett från när det är Vikarie.
 
 
Kan någon förklara för mig, hur ni tänker angående bemötande av chefer eller ja av folk också kanske?
Jag är arg, fortfarande på att jag inte får laga mat. Men som sagt får jag inte laga mat skiter jag i om jag får göra 2 eller 5 grönsaker då kan jag lika gärna fortsätta såsa. Sen funderar jag dock på om jag ska ta.kontakt med min handledare för hon är ju iaf bra och har vett och kunskapen! Oj shit va klockan går fort, nu har jag äntligen fått skrivit av mig. Det viktigaste av allt, nu tar jag helg :)
På återseende ;)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0