100 tankar

Ja det va det lite tankar som flög omkring förut i min hjärna, kanske även mina hjärnceller. Alltså efter mötet, jag fattar inte tänker folk alls nu för tiden? Jag sa iaf vad jag ville förutom det där med maten, det är bara att acceptera, men varför? Jag vill inte acceptera? Alltså snälla så sitter dom och säger att jag ska ansvara för 1 - 2 grönsaker, MEN SNÄLLA, jag hade klarat mig själv där, fast det vill jag ju dock inte, men jag hade. Fattar inte vad folk får sin okunskap ifrån eller sina fördommar.
 
Sen förstår jag ju samtidigt att jag måste säga vad jag vill, det har jag dock gjort till viss del och det är över förväntan. Men lite mer koll hade jag uppskattat, men nja ibland spelar jag hellre dum, då slipper jag ju jobba. Men tiden går ju så förbannat långsamt då.
 
 
Så det fick bli en liten prommis i Älvängen och rensa hjärnan, blev dock även en kort prommis här i Nödinge också, då jag bestämt mig för då jag ej är på gymmet måste jag gå minst 10 000 steg varje dag.
 
 
Va kanske inte riktigt 100 tankar det där men jag fick bort några genom att laga mat, vilket ni kan läsa mer om här
www.emmaskockdrom.blogg.nu
Och om ni inte tröttnar på mig, får ni gärna fortsätta här
www.emmassportfane.bloggplatsen.se
 
På återseende ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0