Min lördag

Vaknade ännu en dag i ottan, kanske va lika bra det då jag skulle se mina bästa lagkompisar spela alltså Grunden boIS Dam A. Mindre spelsugen blev jag ju inte precis, mer tvärtom. Trött blev jag allt ändå av att bara kolla.
 
Tro nu inte jag har glömt att det kommer ännu en del 5 i att leva med monosomi -18p. Vilket jag dock blir förvånad av då jag glömmer det mesta nu, så ni får gärna påminna mig. Kan dock dröja ett tag, ni vet ju själva gissar jag hur det kan va med jobb och sånt eller?
 
Så tog bara ett litet uppehåll från det, så ni inte ska bli helt uttjatade. Även en liten prommis hann jag  med eh nä det blev faktiskt några om man räknar till och från buss. Sen fick man vänta på den där evighetsbussen innan man viste att den skulle komma. Fast det viste jag ju egentligen. Men lite rörigt va det som vanligt. 
 
Wow idag har jag inte ätit något socker, som sagt nu är det slut på det på riktigt. Är rätt nöjd för att vara på en lördag. Nä nu kallar sängen här.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0