Ledig fredag

Började med att snooza trotts att jag va ledig och hade tänkt gå upp vid 05:00 för att komma ikapp lite i köket. Kom dock ej upp förrän 07:00 och började såkkart med städ i köket + tvätt och lyckades komma en bra bit igår redan för va inte alls så mkt kvar som jag trodde så rätt skönt. Nu sparar jag dock lite tills personalen kommer. Jag vill ju fortfarande inte ha upp dom egentligen. Kan ju inte med att tacka nej hela tiden, så jag får väl ge dom en chans idag. Just nu sutter jag endast och inväntar dom. Jag förstår ju att det kan va lätt att glömma mig också då jag oftast tackar nej. Men det underlättar dock för mitt knä just nu.
 
Blir mot Stenungsund i eftermiddagen dock avvaktar jag nog ned basket träningen denna fredag. Så det får bli gymmet istället. Därav att jag gärna vill att personalen ska komma i tid.och gärna tidigare. Men det blir nog svårt.
Ilväll blir det ju fotboll ja på tv då, Sverige - Italien eller är det tvärtom. Men ja ni fattar. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0