Komplicerad

Är jag? Nje men många andra. Så trött på att man måste gå genom alla andra när man t.ex kan göra en felanmälan själv annars på nätet. Visst jag kan ringa, men det är ju inte min starkaste sida, men måste jag så gör jag det. Men helst via nätet. Tycker mest annat folk är komplicerade som inte förstår och ser hur mkt jag klarar själv bara för att jag har boendestöd. Men snart köper jag fasen en lägenhet... Så mkt mer man får göra då, jag är trött på att inte få göra nånting. 
Speciellt Ale byggen, nu hänger jag ta mig fan ut dom. Va inte snällt och det är jag inte när man inte är snäll mot mig, THATS IT! 
 
Känns ju som dom idioterna alltid sett ner på mig, men vänta bara jag gör allt för att visa motsatsen. Men samtidigt ska det vara en lägenhet som är anpassad samtidigt som jag vill slippa gå igenom med personal och övriga hela tider. Hur svårt kan det vara? Låt mig bara få göra en serviceanmälan via nätet hade allt gått så mkt fortare och lättare. Det värsta är att dom tror att jag inte kollar innan jag gör mig av med tvättmaskinen och jag kommer inte göra det förrän dom godkänt det. Allt handlar naturligtvis bara om deras pengar... SUCK! Dock trodde jag att personalen hade bättre koll, men drt beror nog också lite på vem såklart. Det är ju inte lätt för dom heller när dom inte känner mig och ja lite komplicerad kanske jag är. Men det kan jag leva med, det tar tid att lära känna mig. 
 
Trött på att bli så nedvärdera av folk att tro att jag inte kollar läget innan jag vet vad som gäller med en tvättmaskin. Men visst borde kanske vänta med köpet men det va akut och jag ville stressa Ale byggen lite... Nje det är det sista jag vill, ni som känner mig vet ju vad jag tycker om det. Men det gick ju så fort med balkongen det gick göra via mejl, men nu bör jag gå genom kommun istället... SUCK! Så trött på alla dom där!
 
 
Tur man har ett jobb man trivs riktigt bra med iaf 🙂
Jag kan skriva så mkt mer, men inser att jag inte riktigt har den tiden!
 
På återseende 😉



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0