Styrka är att se svagheter

Jo sant, det är väl en slags styrka att inse det och det är sällan jag har sett dom. Men nu tack vare jobbet har vart så hetsigt och allt var det är har jag insett dom. Så det är väl iofs bra. Men jag har verkligen försökt vara öppen här med. Men det funkar inte, för det går inte lära en gammal hund sitta 😉
 
 
Alla vet ju att iaf ni som känner mig, stress är min allra svagaste sida, där tappar jag lätt humöret om det blir för mkt.
Kass på säga ifrån. Vilket jag delvis kanske blivit lite bättre på dock med hjälp av sms, jag kan dock behöva bli ännu bättre. 
Ta kritik, visst jag kan ta kritik, men det beror också på hur man tilltalar mig samtidigt. Så det är lite både för och nackdel här. 
Men det är väl typ min svagaste punkter. Det är väl även där, jag är dålig på berätta om just så mina svagheter. Jag tycker inte det ska behövas egentligen, visst frågar man så är jag öppen med det, men i övrigt vill jag bara att dom ska se personen. Inte svagheterna.  Som varför tror ni jag spelar i Grunden bois? Där ser dom som sagt bara personen, det gäller även olympic Göteborg. Men nu har jag lärt mig det att det behövs göras.
 
 
Men ännu en nystar efter en ganska kaotisk HT nu står det helt still, heter det så? Men iaf en nystart är på g och det låter bra. Med en bra handledare kan jag komma långt. Så jag tror på det här bytet, jag har sagt det många gånger, men det kommer också att bli något lugnare här vilket jag behöver. Enda nackdelen är längre bort. Men det får nog vara värt det, det går ju iaf tåg. Så just nu längtar jag verkligen tills det det känns riktigt bra.samtodigr som jag tycker synd om andra Pers, men tyvärr kan inte en person förstå så blir det tyvärr så för dom andra också THATS IT!
Men nu har jag fått avreagarat mig för idag. Nu försöka röja här lite. 
 
På återseende 😉



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0