Julledigt 18 dagar.

Börjar dock lida mot slutet tyvärr. Men några dagar återstår iaf 6 dagar inklusive helgen då 😀
Jag har dock tänkt en del.. När man har roligt flyger dagarna iväg och när det är pissdagar går dom långsamt. Det där blr vara tvärtom.
Har haft en toppen jul och även nyårsafton (bortsett från smälla det) men annars va det rätt lugnt. Just nu kom jag att tänka på det för att jag knappt är redo för jobb till kommande vecka. Men vi får väl se och hoppas på det bästa 2021 kan väl bara bli bättre nu? Får vi iaf hoppas på.
 
 
Men jag kan säga att jag behövde verkligen dom dagarna. Så dom kom inte en dag för tidigt. Men något lättare är det på jobb nu dock. Så länge jag har mina fredagar kan folk säga vad dom vill, I dont care. Egentligen hade jag ju försökt stänga av jobb helt nu när jag va ledig och det har ändå gått förvånansvärt bra.
 
Men vi går över till julen snabbt än är jag kvar där iaf så länge jag är ledig är det jul för mig, även om den är borttagen här hemma! Så jo har hunnit med en hel del nu iaf och nu ska jag kunna hålla det rent här 😀 tro det eller ej 😉
Som sagt riktigt nöjd med alla julklappar, vilket jag alltid är dock. Övrigt med hela julen såklart.
 
Idag har jag även fått lite egentid ibland bara så skönt att få ha lite av den, det har inte blivit så mkt av den annars. Missförstå mig inte nu jag gillar att umgås med kompisar, familj mm också. Men ibland bör man också få lite egentid som sagt iaf jag trotts corona. 
 
Så idag hann jag lätt med en prommis, tänkte att jag förhoppningsvis skulle hinna med ett kvällspass det får dock bli hemma, vågar mig inte ut ifall dom börjar smälla snart, IDIOTERNA! Men hittills har det vart lugnt idag, så kanske tagit slut förhoppningsvis? 😛
Nä nu får jag se ska hitta något onlinepass strax. 
 
På återseende 😉
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0