Jag har rätt

Ja jag kan vara enveten, men denna gången har jag rätt. Det står så och då går jag efter det, nu är det dock inte en stor sak kanske. Men för mig kan det bli en stor sak, speciellt om det kommer folk som har vart där mindre än mig och bara säger inte 2 st bara, men jag har lärt mig det och det står det. Ändå lyssnar hen inte, tyvärr jobbat med personen innan och det har inte gått bra. Nu tyckte jag själv att det va lite, men samtidigt står det på pappret går man efter det. Tänk om det endast va vikarier där, vad hade dom gjort då?? Så ja jag står fortsatt fast vid min åsikt att jag har rätt här. Alltså 2 st pannkakor menar jag. Som sagt egentligen ingen stor grej, men för mig kan det bli det. 
 
 
Sen har det ju kanske inte bara vart det, det är 2 Pers som jag inte funkar så jättebra ihop med. Då blir det kanske ännu lättare att jag kanske tappar humöret. Sen kanske jag hade kunnat hantera det bättre, men det har inte riktigt funkat så just nu. Det handlar inte heller om att jag inte kan ta kritik, men det får också finnas vissa gränser. Sen har jag dock 1 Pers ev 2 Pers om man ser till vikarier som funkar jättebra att jobba ihop med, så där går det ju jättebra så lite positivt är det ju iaf. Jag säger inte heller att jag har rätt på allt, men denna gången har jag rätt. Jag tänker fan inte ge mig här, så enkelt är det. 
 
 
Jag vet bara inte hur jag ska få dom 2 personerna att förstå, men som sagt jag ser bara dom som tröga. Nä det va taskigt och jag kan och vill absolut inte va taskig mot någon. Självklart vet jag också att det kan komma ord i stressen och det accepterar jag. Det är ju egentligen ganska svårt att föklara, men kanske att man blir lite lätt överkörd. Men jag börjar kunna lära mig sig ifrån lite nu iaf. Dock är det inte min starkaste sida, men en bra början! 
 
 
Fick rensat hjärnan med en härlig prommis även denna dag. Nu går det mot ljusare tider vilket är skönt iaf 🙂 förhoppningsvis vaccin snart också och vissa har redan fått. Men som sagt det har vart ett ganska tufft år 2020 för många. Jo då jag vet allt att det är 2021 men det kan väl förhoppningsvis bara bli bättre. Jag längta efter en spruta??? Det är svårt att tro, men jag gör det verkligen. Trotts den sprutskräck jag har så är det endå en självklarhet för mig att vaccinera sig. Så ja just nu väntar jag på bättre tider, vilket jag säkert tror att många andra med mig gör.
 
 
Så åter till jobb imån, känns något bättre när jag vet att det ska vara något lugnare iaf även om det kanske inte blir lugnt, men mindre ungar iaf och det är skönt ibland det också. Så denna vecka ser jag faktiskt framemot lite 🙂
 
På återseende 😉



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0