Drömmar växer

Ja har på senare fått många drömmar. Alltså inte nattdrömmar eller mardrömmar. Utan mer vad man drömmer om att göra. 
 
Dröm 1  är ju att öpnna ett hotell som bara anställer folk med funktionsvariationer. Som skulle klara av det minst lika bra om inte bättre. Dock kanske inte i dessa tider. Men när det går mer åt rätt håll inom gbg då. Gärna filmteam eller något på det också. En dag ska jag komma så långt. Jag vill ju testa nåt nytt och dessutom utveckla min  engelska. Det har jag goda chanser att få göra på ett hotell. Därav jag vill ha lite utmaningar också. Dock får dom kanske förstå att det bör ställas rimliga krav och inte allt för höga! 
 
 
Nånting i den stilen hade kanske en rätt kunnat se ut. 
 
Dröm 2 att bli kock, har ni nog hört förut. Jag tror dock inte att jag inte kan det. För jag kan bli det. Men den har dock avtagit lite. Då jag just nu är inne på mer dröm 1. Då jag lätt blir trött på  "normalstörda" folk som aldrig förstår att man kanske bör stå den där extra minuten innan det kanske går in i min hjärna vad som skall göras.  Nu ska d jag dock inte dra alla över en kant eller heter det kam? Hört bägge 😉
 
 
Typ såhär hade en efrrätt kunnat se ut, på dröm 1.
 
Dröm 3 att satsa på mina bloggar och kunna jobba hemifrån, tro det eller ej. Men jag trivs bra hemma. Inte massa folk som gnäller gör si och så och ditt och datt 😛 hehe. Jag borde ha satsat mer på det, men riktigt än finns inte den tiden trotts att jag haft bra mkt mer tid nu än övrigt. Sen är fotbollen och basketen en helt annan femma 😉 där är väldigt få som klagar. 
 
 
Så det va några få av mina drömmar.  Fler kan tillkomma 🙂
 
På återseende 😉
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0