Rätt kollega

Så grymt nöjd att äntligen fått som jag vill. Mkt pga av bra kontakter också såklart. Men det gör så mkt en person som verkligen är förstående och ser min potential istället för att se allt annat. Denna vecka fick jag baka bröd redan efter 2 veckor och hen ger mig fria händer. Visst jag har fått det förr också, men jag fegade ur lite den gången, nu vågar jag ta för mig något mer även om det kanske går långsammare. 
 
 
Men visst kan det bli ännu bättre, jag vill ner i tid fortsatt dock och det är nog nu jag borde ta chansen när man ser att det inte funkat riktigt. Men jag vet dock hur hårda FK är i sin bedömning så jag vet ej om jag vågar chansa på det. Samtidigt som jag trivs riktigt bra så kanske jag står ut, men samtidigt kanske jag hade kunnat jobba ännu bättre om jag gick ner till 60% så det va ett stort misstag jag vet, men jag lär mig som sagt också av mina misstag även om det är ett som inte går göra om och göra rätt. Plus att jag kommer tycka synd om min kollega svårt och säga samtidigt som det redan känns rätt efter 2 veckor dock. Vilket sånt känner man ganska fort iaf jag. Så gullig och så snäll. Nu säger jag dock inte att alla inte är det, men vissa kan inte hantera stressen, jag kan ta mig fan hantera den jätte THATS IT! 
 
Bara se här vad gullig min kollega är. Det är vad jag vill och hon ser det defenitivt vad personen kan, istället för att se vad jag inte kan. Men visst motgångar gör en starkare och tänk då hur jävla stark jag kommer bli, för det har vart en ganska turbulent HT. Så just nu känns det som rena lyxen så jag ska väl egentligen inte klaga... Men lite måste jag få skriva av mig. Men efter bara 2 veckor ge mig fria händer gör mkt, då ser man vad och hur mkt jag kan. Vilket många inte förstår. Dock är den där Aptn svår, den ligger på eftermiddagen gärna när det är fotboll, men jag får väl försöka vara med på den då! Visst jobb kanske går före, men efter corona kommer nästintill fotboll gå före allt jag har ju kunnat jobba i corona tider, men då fan inte tränat fotboll!
Men som sagt jag vill gärna ner i tid och tror att det kan funka, dock kommer min kollega bli lidande och det vill jag inte utsätta hem för, därav jag får försöka gilla läget så länge, men ni funkar det ju bra. 
 
Det kanske lät rörigt och jag är trött, men jaja. Va bara lite tvungen att skriva av mig.
Gladbpåsk 🐥🐣
 
På återseende 😉



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0