Olika stresståligheter

Kan man säga så? Ja jag kan, men det är kanske inte rätt. Men jag gör så endå.
Visst jag tål stress till viss del och ibland kan jag t. Om va tåligare än "normalstörda" men samtidigt inte. Det folk borde förstå att det som kanske inte stressar en annan det minsta lilla kan stressa mig jätte mkt. Nu har det dock vart lugnt på den fronten ett bra tag. Bortsett från igår morse. Men det gick ju endå smidigt. Nää jag är ju inte den som stressar, men det händer ibland men det är ytterst sällan dock. Stressar man mig dom som verkligen känner mig vet vad som händer då, då kajnag bli arg.  Jag har dock också rätt bra tålamod så det krävs mkt för det dock.
 
 
Jobbet är fortsatt så mkt bättre. Nackdelen är ju bara att jag fortsatt är så trött, vilket jag är trött på att vara det typ alltid... Där överdrev, men väldigt mkt trött är jag än iaf. Vilket är synd, för jag är annat en rätt så glad prick. Tyvärr har trött heten tagit över lite för mkt nu. Men det ska nog lösa sig det med, det tar som sagt bara lite tid. Som mkt gör för mig. Men alltså att bara se det lilla skillnaden vad man kan istället för att se motsatsen gör sån skillnad. 
 
 
Som sagt så mkt roligare och lättare att gå till jobbet nu iaf trotts att jag är trött, nej jag syftar inte på vanlig trötthet även om det går mkt mer åt rätt håll nu. Vilket såklart är bra. Nu har jag ju åtminstone hyffsad ork när jag kommer hem och orkar iaf något mer, en nog om det.
Vi hoppar till det positiva igen som att det känns riktigt bra på jobb änän sålänge man ser vad jag kan, så där är jag riktigt nöjd 🙂 men nu återigen inte igen, men endast softa och lit tvätt mm bör nog fixas. 
 
På återseende 😉



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0