Övervinna rädslor.

Kan man säga att jag har gjort.
Eh lugn nu Emma nu tar du i 😉 va nä?
Tänka sig börjar vänja mig mer och mer vid sprutor. Sen kommer jag dock alltid vara nervös, men jag har lättare för det nu. Plus att jag har vart och tagit ett pcr prov idag. Då det är mkt nytt blir jag alltid extra nervös. Sen sitter jag och kollar för att vara förberedd på hur det ska gå till på ett ungefär vilket kanske gör mig ännu mer nervös. Men efter 45 min kö till pcr provet väl där inne tar det c:a 15 sekunder så är det klart och jag gjorde det så jag är nöjd 😊 att jag gjorde det. Dock måste jag ha någon så jag får det gjort. Hade jag gått dit själv och sett kön, då hade jag nog gått!  
 
 
Samma sak när vi va på gökboet för några veckor sen. Då det kom till inte luftgevär, men vi kallar det så nu. Iaf ni som känner mig vet ju att jag inte gillar höga ljud som kommer plötsligt. Men med hörselskydd funkade även det. Sen kanske det inte gick så bra för mig där, men att jag ändå gjorde det är vinst för mig. 🙂
Så kolla jag kan allt vara lite positiv också. 
Kan dock bero på att jag vart hemma 1 vecka och det blir nog några dagar till. 
Inte för att jag vill skrämma upp någon, men känns fan i huvudet fortfarande efter pcr provet, men jag gjorde det och då är jag nöjd. Som jag sade så har jag ju vart hemma ett tag. Kanske därför jag är så positiva, men får ju dock se va provsvaren säger nu. Innan jag kommer tillbaka på jobb. Dvs om provsvaren visar negativt då. Mer ska vi inte gå in på det där med negativt och positivt. 
 
 
Denna fina bukett fick man i veckan 🙂
Känner mig som sagt mkt piggare och skulle bli väldigt paff om provsvaren visade positivt, men kommer oavsett följa FHM råd. Några ännu mildare symtom som dock känns som dom är övergående. 
I och med att det även finns dom som inte ens känner av symtom så är det ju iaf bäst att testa. Så glad över att jag fick g
 
jort det. Jag kommer dock kanske alltid vara nervös. Men att jag tillslut ändå alltid lyckas få göra det, det är jag riktigt nöjd med 🙂
 
På återseende 😉
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0