Tiden flyger...

Den går allt för fort när man är ledig, har väl haft hela 3 veckor ledigt och dom bara försvann. Jag längtar verkligen inte alltså jag är mkt inne på att börja jobba med min blogg och det så småningom kan bli nåt och då kanske man kan jobba hemifrån. För jag har ju snart provat allt som går och får ju inte göra det jag helst vill. Men det får jag här. Sen är ju det det sociala, men det har jag många lösningar på. Iaf fotbollen och basketen. Men jag är bra så trött på folk som har så förutfattade meningar innan dom ens känner mig. Varför? AlltSå vi lever ju på 2000 -talet. Men fortfarande lever den okunskapen kvar. 
 
 
Jo jag har ju som sagt en plan. Förhoppningsvis lyckas med mina bloggar så kan alla pessimister SKITA PÅ SIG :-p nu va jag inte.snäll. Jag är dock trött på va snäll, jag är ofta alldeles för snäll, ja jag vet det. Eller ja snarare dålig på säga ifrån. Men bättre har jag ju blott på det dock men kan bli ännu bättre. 
 
 
I mån kommer dock bli tufft då jag ska upp i ottan nja runt kl. 05:00 iaf. Shit har inte kollat bussarna. För dom går säkert inte som jag vill. Så idag får det allt bli sängen i tid oj klockan redAn 20:18 tiden går ju allt för fort. Samtidigt vill jag va uppe länge då det är sista dagen av min långledighet, fast söndagar räknas ju egentligen inte, fast jo lite.
GÄÄÄSP, nu blev jag dock trött så jag tror nog jag kommer i säng i hyffsad tid en då!
På återseende ;)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0