Julledig

Japp, det kan ju inte klagas på haft i stort sett 2 veckor ledigt nu. Är inne på min 3:e och sista vecka blir det väl nu, ja ni ser har verkligen varit ledig länge nu när jag knappt har koll på veckodagarna. Men det behövdes också, så länge som jag sovit nu, va längesen.
Men iaf jo julen har vart toppen, det enda som har stört mig är snorungar som är ute med sina förbannade fyrverkerier och skjuter hej vilt.
 
 
Som sagt annars inget och klaga på julen har vart toppen. Alltid trevligt att umgås med släkt och familj, sen kanske vi va lite många, men det funkar ju!
 
 
Jaha och nu då? Ja det undrar jag med jag ska nog komma på nåt.
Ja såklart ätit gott har vi också gjort. Men annars inte hänt så mkt, va ju i Spannien veckan innan jul det såg ni iofs säkert.
 
Jo just det ja nyår och jag lyckades va ute hela 10 min, med hjälp av hörselkåpor och då tog det ändå emot, men jag kom ut, ja jag försöker verkligen. Men ni ska bara veta hur svårt det är, som just nu när dom håller på skjuta sina jädrans fyrverkerier. I alafors va ju iofs rena
lugnet. Vilket det sällan är här. Men jaja nu ska jag sluta gnälla.
 
Detta va efterätten på nyårsafton. Blev jag rätt nöjd med som allt annat. Nope, nu får jag nog ge upp börjar bli trött och tänkte göra ett försök att se hockeyn ikväll.
Jag säger som alltid, på återseende ;-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0