Åter igen.

Då va jag tillbaka igen, hoppas ni står ut med mig. Som ni vet har jag. vart ledig ett bra tag och det är ju aldrig fel. Kom dock och tänka på en sak höromdagen, innan julledigheten fick jag en frågan om jag skulle kunna hålla föredrag (heter det va?) Eller va det föreläsning? Jag får för mig det är det första, men ni fattar säkert vad jag menar. Jo jag har tänkt lite fram och tillbaka på det, men jag får ju hjärnsläpp bara när jag ska prata med folk på jobbet, som jag endå känner nej hyffsat. Men samtidigt hade ju vart roligt att prova.
 
 
För nu är jag där åter igen, sagt att jag ej kan. När personalen skall komma upp, men jag är ledig och vill faktiskt ha lite egen tid ibland också. Dom är nog lite irriterade på mig efter det där med biståndsenhetsmötet, då jag sa att jag ej behövde min mor. Fast jag ångra mig i sista sekund. Men jag är ju inte direkt glad på dom heller. Trotts att jag ej kommer ihåg va dom sa, det va nåt som gjorde mig arg iaf och gjorde att jag ville ha dom här ännu mindre.
 
Jo kom ju även att tänka på att jag va medlem i FUB länge tror iofs jag är det fortfarande, dock inte lika aktiv. Men vi gjorde allt mkt roligt, som spelade teater, åkte på resor, tyska kurs ja och allt va det va.
Så lite scenvana kanske man har om vi nu går tillbaka till detta med föredrag ;-) jag kan nog kanske tänka mig det nångång tror jag.
 
 
 
Så avslutar vi med dagens träning,vilket blir helt konstigt för den träningen var i morse ;) men bra gick det jag gillar lyckliga slut.
På återseende ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0