Dags igen...

Ja och på tiden att blogga lite, för det va alldeles för längesen sist. Hade önskat jag hade mer tid  nu tar jag mig tiden dock. Då jag ändå har tid över på jobbet.
 
 
Ja dom som påstår att jag ej får/ kan laga mat, kommer få ångra sig en vacker dag, vänta bara! Ja jag vet att det är skillnad på får och kan, men alltså dom som ej litar på mig, ska jag visa en dag och förhoppningsvis ganska snart. För jag är fortfarande arg, ledsen och förbannad när jag kommer på att jag ej får laga mat. Men jag har ju en lösning som jag hoppas komma långt med, annars får det väl bli en plan B, det har jag dock ingen än. Kommer allt på en så småningom. Men Ja ni kan läsa mer om denna lösningen här
Https//www.emmaskockdrom.bloggo.nu
 
 
På tal om tid är ju att jag som sagt kommit igång med basketen och fotbollen och det är ett måste för mig. Speciellt nu när jag är arg på jobbet eller att jag ej får laga mat, så får jag oftast ut rätt mkt på basketen och fotbollen genom att få springa av mig mm.  Det kommer ni kunna läsa mer om här
http://www.emmassportfane.bloggplatsen.se
Ja jag gör bara reklam för mina egna bloggar. Kan uppfattas som jag är väldigt egoistisk. Finns allt andra bloggar jag tycker är bra också, kommer dock i ett senare inlägg.
På återseende ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0