Passa in del 2

Hej igen, blev lite stressigt förut, så gör ett nytt försök nu. Förstår inte att det kan vara så svårt att passa in, jag passar in på många ställen, dock inte jobb tydligen. Tro det eller ej, jag har verkligen försökt. Nope går inte, blir inte som jag vill. Sen fattar jag ju såklart att jag inte alltid kan få all min vilja igenom,men jag hade blivit jäkligt glad om jag fick laga mat. Ja jag har sagt det förut efter c:a 6 olika jobb va väl 1 av dom ok, tror dock det är försent att komma tillbaks dit nu. Nej 2 av dom va det faktiskt.
 
 
Jo jag blir ändå arg när en hen va här i tisdags och jo jag blir osäker så där kanske hen tänkte lite rätt. Men jag har faktiskt mer koll på allergi än va hen trodde, blir ju bara så arg! Men det lät så förbannade nedvärderande. Men som ni vet jag ger aldrig upp det är osportsligt. 
 
 
Passar dock inte in på DV heller riktigt. Det va nästan ännu värre iaf när jag va i Stenungsund på 1' jag försökte göra allt och dom skulle följa efter mig till punkt och prick, fick inte göra nånting. Sen har det ju funnits dom bättre jobben, det va väl på en DV men jag fick en anställning som jag dock alltid har viljat, så nu är det ju bara det där med matlagning kvar. Har jag dock kommit så långt som till en anställning kan jag komma till att få laga mat med, har jag bestämt mig för nåt, så blir det så, THATS IT!
 
 
Idag är dock en sån där dag, då jag inte längtar hem. Då ja jag sa det förut jag vet, då personalen kommer upp. Tycker inte riktigt jag passar in där riktigt heller. Jag vill inte att folk ska komma upp, som jag träffar väldigt sällan. Sen i vissa lägen är det dock bra, då jag har svårt att ringa och prata med folk, alltså som att boka tider och sånt. Men annars tycker jag inte jag behöver det. Men jag får ju som sagt göra ett nytt försök, men är ABSOLUT inte överlycklig över det. Men varannan dag kanske kan funka. Som sagt inte jätte nöjd, varför? Jag vill inte ha den, då är det också lättare att tacka nej, när jag inte ville det från början.
Så nu har jag fått gnällt av mig, jag kan uppfattas som en väldigt gnällig person, men tro det eller ej det är jag inte. Jag är bara arg på samhället som inte passar in.
På återseende ;-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0