Hur svårt kan det va?

 Extra härligt att vara ledig på en måndag. Det är aldrig fel och bättre kommer det förhoppningsvis bli. Då jag får svar om att få ledigt en dag till i veckan. För som det ser ut nu är jag extremt trött, vill bara mest vara hemma på helgen och kommer inte ens iväg till gymmet. Det va inga problem alls förr jo iofs förra helgen va jag ju på hockey som gick riktigt bra vill jag minnas och helgen där innan va det fullt upp, så därför jag tycker det är skönt med lugna helger ibland. Matchen slutade alltså 4 - 5 till HV så jäkla gött. Hoppas dock dom kan spela ännu bättre idag. Obs, glömde ju det viktigaste efter hockeyn tog vi in på hotell, det va jättefint och riktigt bra mat och frukost hade dom också. Ja det va inte helt fel. Men ändå så trött och jag vet ej varför. Dessutom nä ångrar mig gör jag ju inte att jag tacka nej till städ igår. Men när jag bett om det och dom som sagt äntligen fixat det kändes det ej helt ok. För jag kom ju på att det kommer inte gå nästa söndag heller. Hur svårt kan det va? Ja svårt.
 
Nu över till idag ( läs måndag )
Jo börjar som vanligt med frulle och kolla på en utav mina favoritserier huset fullt, trotts att jag kan den utan till, men då blir jag dock inte så beroende iaf. Sen trodde jag ju dock det skulle vara basket idag. Men icke, vad är detta, inget SM och nu ingen basket? Fast det va nog förhoppningsvis bara idag.
 
Så då blev det att baka istället, det här är första gången jag lyckas riktigt bra med mina makroner. Extra stolt eftersom jag vispade marängen för hand. Nu har jag inte så mkt mer att berätta hade tänkt få upp andra gardiner men vi får se julen varar ju ända fram till påsk ;) men dammsuga ska ja väl iaf kunna lyckas med. Disken är jag i stort sett klar med. Jag måste dock fortsätta på mitt powernap lite till, sen är jag redo!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0