Samhällets fel

Varför, mitt fel? Många påstår det, men det är faktiskt samhällets fel trotts att vi lever på 2000 -talet och en då har folk noll koll. Eller om ja kommunens fel Ale kommun för i Stenungsund funka det ju riktigt bra ( innebär ej att jag flyttar dit ) men däremot ställer jag samma krav att få göra samma saker här, som jag fick i Stenungsund. Men det går sakta och sakta åter alldeles för sakta. Väntar fortfarande på svar vad dom säger var för man ej får laga mat tydligen. Men har gått 1 vecka nu ju, ja jag vet man måste ligga på lite mer än vad jag gör just nu. Men det kommer snart.
 
Men vänta bara, jag vet att jag sagt det förr. Men snart ska dom få höra på ett och annat. Ja inte helt fel i Ale kommun heller för som sagt på vissa ställen ville dom ju att jag skulle få laga mat, det va dock för stressigt. Dock tar det så mkt av min energi, orkar ju knappt till gymmet längre. Förut när jag blev arg va gymmet lockande, men har tappat motivationen helt nu, kanske för att fotbollen och basketen har uppehåll! Jag måste ha nåt som motiverar mig då jag är en tävlingsmänniska, hur gör ni? Tar gärna emot tips.
Nog om det och färdig gnällt!
 
 
 
Avslutar med dagens middag blev jag riktigt nöjd med :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0