Egentid

Japp det va i stort sett vad jag hade igår, det behövs allt ibland. Kan tycka det är skönt ja ibland, dock kan jag nog behöva mer egen tid än andra och speciellt när jag snart ska på semester. Måste jag få vara lite för mig själv. Nu menar jag ej hela tiden, men lite då och då eller vad ska man säga? Ja ni fattar säkert. 
 
Idag har jag  varit hos päronen och kollar på fotboll, det gick ju inte riktigt som jag ville, tycker ändå Sverige gjort ett bra WM klart besviken blir man ju, men ej så farligt denna gången. Det va ju egentligen inte helt oväntat. Kollar på fotboll även nu, jag hoppas verkligen Kroatien vinner då jag har svårt för Ryssar som ni säkert vet.
 
Eh egen tid och egen tid, jo jag va ute och gick igår, men det va rätt dött i skogen där i Kungälv i Fontin så det blev allt lite egen tid där med. Ska se om jag lyckas få fram det där fotot.
 
Det blev lite längre än jag räknat med, men no problemas här inte.Oj, det va visst 10km jag trodde bara det va 9,56 eller nåt sånt. Nu blev jag riktigt nöjd :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0