Alla mot en

Japp så känns det ibland att det är alla mot en. Fast jag egentligen vet att det inte är det. Men just nu i veckan kändes det så, ja klart man kan ha en dålig dag. Men inte en hel vecka, jag kanske är långsint nu. Men jag måste ju verkligen kämpa, ja nu säger jag inte att inte andra får kämpa det är klart dom får. Nu ångrar jag att jag gick särskolan, jag hade ju ett val det va dock när jag började i högstadiet och ja 6:an va ganska tuff nu har jag dock väldigt svagt minne av det, men fick ju mer vänner när jag började i särskolan dock. Men varför går man i gymnasiesärskolan då, när betygen ej är värda nånting? Jag ville bli kock och har velat det ända sedan gymnasiet, men nope det går ej! Men som sagt säger någon att jag aldrig kommer kunna bli kock, tror ni jag ger upp då nej, jag hittar andra lösningar, vänta bara!
 
 
 
Så lite måndags ångest har jag eh nästan, fast nu går det väl endå jag bara har 4 dagar kvar här och 4 på en skola testa ännu en ny skola, men det va ju bara för att förskolan är stängd. Jag får väl fortsätta hoppas på att det blir bättre här, så får jag hålla mig till matlagning hemma då! Det tar emot men det är ju bara att bita ihop som sagt endast 8 arbetsdagar kvar ju. Fast i mån blir det dock lättare då man ska på Lotta på Liseberg också, då har jag något roligt att se fram emot iaf. Ja det har jag ju iofs jag hela helgen med. Helgerna brukar sällan vara nåt problem för mig, det enda i så fall är att jag har fullt upp, men jag gillar dock det för då tänker jag ej så mkt på allt annat runt omkring mig.
 
Min Sverigesmoothie passar bra nu till WM dock gjorde jag den till nationaldagen, men hann tyvärr aldrig skriva om det. Japp ska jag ta det va som hände i helgen kanske? Ska försöka ta det snabbt ja det jag kommer ihåg och det är ju ej så mkt eh jo nu kom jag visst ihåg. På fredag åkte jag och älsklingen in till Kungälv och köpte en fläkt så fick man samtidigt kollat in Jula. samtidigt som någon just nu ringer och stör mig hela tiden, så jag kom av mig. Ja just det ja sen fixade vi med fläkten, rätt bra teamwork är vi, så vi fick ihop fläkten tillslut. Efter ett antal IKEA varor så har jag lärt mig sånt där rätt hyffsat,det var alltså på fredagen.
Lördagen, då lyckades jag få med älsklingen till gbg och kolla på Koppaberg/göteborg FC och det blev ju en bra match också.
Söndag, är ju mest vilodag, jag ska försöka ta det kort, för det är någon som stressar mig nu också.....SUCK! Men jag måste faktiskt ha full koncentration här nu dom får vänta, jag ringer upp!
Åter till söndag, japp följde älsklingen till bussen, sen lira jag lite fotboll i över 1h med mig själv, men allt går om man vill och det vill jag :) Sen avslutade jag med att kolla på basket och nu gör jag egna chips. Nu avslutar jag här, blev ju lite mer positivt så iaf ;-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0