Acceptera

Varför ska jag acceptera hela tiden? Det är något jag ogillar väldigt starkt. Som sagt säger folk emot mig har jag bra ännu större lust att visa dom motsatsen. Det kan din glömma, alltså acceptera att jag ej får laga mat. Men vem bryr sig? Inte jag, jag har andra planer vänta bara ska ni få se, om ni ej sett innan? ;)
 
 
Tack och lov har jag många som jag vet tror på mig. Även dom flesta där tycker att regeln är skit löjlig och jag instämmer. Denna veckan har dock gått bra, då jag vart på ett större ställe. Det sa även kollegorna där att jag ska vara på ett större dagis ej förskola. Man borde väl få lära sig lite? Alltså lära sig nåt nytt? Men nope tydligen inte. Men nog om det, nu är det SEMESTER :) och det blir fokus på den nu.
 
 
Godnatt & sov gott på er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0