Gör det igen.

Ni som säkert har lärt känna mig vid det här laget. Vet att jag mestadels tackar nej till hjälp och det gjorde jag ännu en gång idag. Som sagt det blir för stressigt när jag jobbar dessa tider. Men det konstiga är att det funkat ifall jag börjat 07:00 jobbat till 15 då hde jag orkat.  Men som det är nu jobbar jag måndagar onsdagr 08:30 -15:00 okej det funkar, men tisdagar och torsdar är värre då jag jobbar 08:30 - 16:30 dom dagarna, det går men orkar dock inte mkt efter det, okej bortsett från basket då, det orkas alltid med. Det är ju 8 h där också men på morgonen funkar mina hjärnceller bättre, så jag får hoppas det blir bättre tider på det nya äldreboendet. Idag hände det lite mer då vi endast va 2 men endå lite för lite för mig GÄSP!
 
Men jag fick iaf tid att träna lite basket då tills ungarna hittade dom där smällarna och allt var det är, då kan jag bara inte vara ute hur mkt jag väldigt gärna skulle vilja det. Ja träning går först alltså var basket viktigare iaf idag då vädret va helt ok. Speciellt nu när det bara är 9 dagar kvar till Stockholm så är basket viktigast ;)
Oj och där gör jag det igen byter ämne, jag har ju så mkt jag vill skriva om så därför blir det bara så ibland.
Nu idag ska jag nog orka se hockeyn, det är iaf den jag väntar på. Så jag får väl fortsätta spela det där förbannade.fotbollsspelet jag lyckades fastna i, vilket jag gör väldigt lätt. Men det håller mig vaken, tro det eller ej.
Imån blir det städ och gymmet ja mer får ni veta imån.
Godnatt & sovgott!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0