Gdansk

Japp på onsdag kväll alltså onsdag den 17/1 bar det av till Gdansk. Ja och resa är ju alltid kul bortsett från att man lyckades dra på sig en förkylning. Det kunde dock ha vart värre, så nje här skall inte klagas.
En hel vecka va vi där och knappt den räckte till, men vi ska dit igen, iaf jag och Stefan ( har ni följt mig så vet ni vem det är ) ja eftersom många säkert undrar vad man gör i Gdansk, så kommer svaret här.
 
 
 
 
 
 
Bl.a går man på olika museum, shit va svårt det va att hitta alla bilderna. Men tro det eller ej  det kommer mer, se här
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja vad gör man? käkar äter mkt gott lite för mkt av det goda därav jag ej orkar lägga upp alla bilder. Men det har nog blivit rätt bra med steg dock. Ja bowling blev det också som ni såg. Escape room blev det t.o.m 2 ggr denna gången, kul fast dom va ganska svåra. Jag har ju iaf fått tränat på min engelska lite också, då jag tappar när man ej använder det lika mkt här ;)
Sist men inte minst tror det eller ej, men jag åkte ta mig fan Parishjulet i Gdansk, det va högt men det gick bra dock va det lite mörkt när vi åkte så inga bra bilder där dock.
 
Emelie
2018-01-26 @ 13:01:28

Kul!😊




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0