Sometimes...life is a rollercaoster

Ja hur svårt kan det va? Som ni all vet har jag svårt för stress och vill gärna va förberedd i god tid innan folk kommer hem till mig, så jag verkligen hinner städa. Trodde dock jag skulle lyckas med detta idag, men icke! Så helst vill jag veta det en vecka i förväg och exakt dag. Eller iaf 2 dagar minst. Nu fick jag reda på det c:a 6 -8 innan det funkar inte för mig, jo jag sa ju förra helgen att det skulle gå. Men nu blev det ju så stressigt och jag vet att man bara vill hjälpa, men det är ändå svårt för mig. Dessutom så förbannat trött efter jobb bytet, då det tar tid för mig att komma in i mina nya rutiner därav extra rörigt här och i mina hjärnceller.
 
Personalen gör det inte lättare heller, dom har inte hört av sig angående hjälp på säkert 1 månad då jag svarade nej till torsdagar och den enda dagen jag kunde komma på va söndagar men icke pga för lite folk, varför bryr jag mig egentligen? Ja jag är skit trött mm pga allt just nu. Nu över till något positivare.
 
 
Det va rodden, blev bättre tempo denna gång. Fast sist kom jag dock längre, börjar iaf få in tekniken lite bättre nu. Sen blev det endast 15 min på crosstrainern då jag haade mjölksyra deluxe men det gick :) och så lite styrka mest ben denna gång. Dock ej så mkt, fan alla maskiner stötte på mig ;) AJ!
Nu se om man lyckas sova jag är som sagt äckligt trött men tror jag kommer ha svårt att sova inatt då min hjärna kommer fokusera på allt annat än att sova. Men kommer iaf att göra ett försök.
 
Åh nej jag glömde ju det viktigaste dagens käk dom jag verkligen lyckades med denna gång. Det är något jag är helnöjd med iaf :)
Nu åter till att iaf försöka sova så får vi se vad som händer, annars bara att acceptera läget så får det bli som det blir.
Godnatt & sov gott alla!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0