Dags att blogga

Jaha ja det va väl på tiden? Har ju haft lite ganska mkt det senaste, förra helgen va jag i Ullared men det va ovanligt lugnt iaf på söndag förmiddag tills efter lunch då small det då kom allt folk från hel norden, nja skämt åsido ;) så bodde vi i stugan så vi va även där på måndag förmiddag och då va det lugnare än söndags förmiddag tror jag nästan. Ja jag fick handlat ganska mkt vilket inte är jätte likt mig, men det behövdes faktiskt. Ja det va kort om förra helgen.
 
Vad hände denna helg då? Jo eh jag kommer knappt ihåg, men SKÄRPNING Emma du kan väl inte glömma av att det bjöds på palt hemma hos mor och far? Ja för er som tänker på blodpalt så har ni fel, fel, fel åter fel pitepalt heter det. Sen har det dock vart en ganska lugn helg inte hänt så mkt. Kollat en del på tv med Stefan. Men rätt skönt det med ibland.
 
Ja nu undrar ni säkert hur det går med det nya jobbet, därav jag bloggat dåligt också. Svårt att säga hitills känns dock bättre fast dock inte så att jag längtar, men får väl ge det några månader dock. Men känns ändå något bättre och jag har inte diskat mkt alls klart lite blir det ju, men inte alls så mkt som jag diskat förr. Så just det ja, jag ska vara positiv då är det mesta så mkt lättare. 
Sovgott & godnatt säger jag redan'



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0