Möblering mm

Japp idag blev det lite röj här, börjar bli riktigt fint här nu! Men jag blir fortfarande arg och ledsen när folk tjatar som om personalen, JAG VILL JU INTE ENS HA DOM! Men vissa tjatar så det låter som att jag behöver dom,jag håller inte med! Dom kommer upp här och jag blev ju som sagt t.om arg på dom. VILL ju en då bara dom ska gå när dom kommer, alltså DET FUNKAR INTE! 
 
 
 
Tack mamma, ngt jag säger Ally för lite! 
Men lite arg är jag dock fortfarande då folk kan få det att se ut som att jag behöver mer hjälp, det kallas särbehandling.....SUCK! Men egentligen inte så mkt att skriva om, bara gnälla som vanligt! 
 
 
Börjar bli riktigt fint, nu ska jag bara visa alla muppar att jag kan hålla ordning utan nåt stöd från personalen! 
Även detta hände i veckan, nej förra veckan se här nedanför
 
 
Fick upp mina rullgardiner själv och tro det eller ej, men det va faktiskt ganska lätt, även om det tog lite tid, men det gick fortare än sist! Lite positiv kan jag allt vara ibland.
Nu har jag fått skrivit av mig hyffsat, annars återkommer jag senare ikväll!
På återseende ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0