Mkt har hänt..

Så sant, vet inte riktigt vad jag ska börja. Men förra veckan skulle det va möte med biståndsarbete, det blev dock inställt. Fast det va jag iofs ganska nöjd med. Men är ABSOLUT INTE NÖJD SOM DET ÄR NU! Vet ej riktigt varför, men tycker personal lägger sig i allt för mkt. Sen fattar jag inte heller, vad skillnaden är på boendestöd och personal som kommer till en? Ja personalen är väl mer tillgänglig antar jag, eller? Helst av allt vill jag sköta mig själv, men kanske att jag kan acceptera boendestöd hellre, fast jag har en känsla av att det kommer bli samma sak där!
 
 
Dessutom blev jag dessutom lite irriterad på jobbet idag, men tro det eller jag, jag tänker en då vara mig själv, THATS IT! Sen ja jag ska ta för mig mer det vet jag, men det är lättare med vissa personer. Av någon  anledning med vikarier, dom vågar släppa in mig lite mer.  Men NÄ GLÖM DET, varför ska jag ändra på mig, då får andra också göra det, alltså ändra på sig. Just nu bara så trött på allt!
 
Har även hänt en hel del roliga grejer i veckan och ja även förra veckan. Iaf på helgen förra veckan drog vi upp till Norge med Grunden boIS dam A blå och vit, då vi delar upp oss i 2 lag numer när vi är många. Det resulterade i att vi fick 2 pokaler med oss hem. Varav det laget jag spelade i blev brons och dom andra knep guldet, så en riktigt lyckad dag det där. Mkt kan iofs bero på att vi aldrig mötte varandra denna gången. 
 
 
Sorry, jag måste fortsätta gnälla lite till, alltså nu har jag verkligen gett upp, vill absolut som sagt inte ha upp personalen mer. Jag har verkligen försökt nu, men det funkar ju inte när jag blir arg var och vartannat gång. Dessutom jobbet, ja roligt med beröm, men jag känner en då inte att jag får ut allt jag vill och kan. Får jag inte laga mat så SKITER jag i det, bortsett från on det nu är vikarier, för dom vill ju att jag ska få laga mat. Så även dom tycker den är löjlig. Men nu är det dock färdignällt för idag.
 
Ännu en positiv grej hände i veckan, min efterlängtade soffa kom, se här ;)
 
Lite rörigt ja jag vet, men ska ta det en dag så snart som möjligt. Men jag är dock supernöjd med soffan, då jag haft den i typ 1 dygn ;)
Nu på återseende ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0