Tid

Folk frågar mig alltid eller folk och folk, men många frågar hur jag hinner med. Ja basket och fotboll + gymmet, svaret är helt enkelt, jag tar mig tiden helt enkelt. Klart det blir mkt ibland, men tycker man det är roligt så funkar det. Sen prioriterar jag det före städ och sånt, kanske lite fel men nje jag måste. Då kommer jag bort från jobb och allt och kan fokusera på något helt annat. Träffa kompisar mm såklart är också viktigt såklart. Fotbollen har ju gjort att jag fått fler kompisar, ja även basketen. Ja tro det eller ej men jag ska hålla på tills jag blir 100 år om jag så kommer med rullator ;)
Nje, kanske va lite att ta i men så länge kroppen orkar, för nu kan jag inte sluta, trotts mitt knä ej är helt "fit for fight" men man måste ju passa på så länge man kan.
 
 
Gäsp nu blev jag dock trött, då jag fastnade i stavhopp. Fasen va grym han är Durmanz ( stavas ) och Grattis! Trodde dock jag skulle skriva detta tidigare så blev något kortare hoppas ni har överseende med det. Ja mina nerver ska vi ej prata om. Men jag säger godnatt & sovgott nu. Så hörs vi förhoppningsvis snart.
Äää
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0