Jobbvecka 1

Alltså efter semestern. Veckan går rätt fort en då, tro det eller ej. Idag va det iaf hela 2 avdelningar som åt lunch, det hände lite mer. Som ni ser så har jag ju ej så mkt mer att göra, därav jag har tid att blogga. Vilket ni som sagt även kan läsa mer av här www.emmassportfane.bloggplatsen.se blev dock lite slarvig så jag ber om ursäkt för det, då det va tidigt skyller jag på. Tyvärr blir det ej så mkt matlagning, men det SKITER jag i nu! Vänta bara va dom ska få se på andra bullar :-p
 
Nu är jag på g idag, kan vara för att jag är ledig i mån som alltid på fredagar. Dessutom cyklade jag till jobbet igen.
 
 
Börjar komma igång hyffsat igen iaf. Bara gymmet jag ska komma igång med bättre. Va dock värre igår då regnet öste ner och såg ut som det skulle bli åska, Tror ni jag cyklar då? Svar: NEJ absolut inte, jag hatar åska så det fick bli tåget! Tack och lov gick det :) idag blir det dock cykla hem. GÄÄÄÄSP, lite segt är det dock 1:a veckan. Men nu är den över och jag tar snart helg :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0