Härlig semester

Som nu börjar lida mot sitt slut. Men man kan ju inte klaga när vädret har vart helt perfekt. Är det nåt jag ska klaga på så är det att 3 veckor går för fort, men vänta bara till December då jag har 1 vecka kvar och alla eh eller kanske dom flesta jobbar.
Jag har hunnit med mkt i sommar, dock inte riktigt allt som jag ville, men rätt så mkt en då.
 
Trollhättan
En heldag va vi där, det va mysigt.
 
 
Väntar på hmm...Ja vad heter slussen nej det heter inte så men ni fattar nog att slussarna ska öppna sig.
 
 
 
Lilla brattön
Blev även en heldag här, kika mysigt det med och åka båt i denna underbart härliga värme går ju inte heller klaga på, jo på att det va lite för kallt men en då rätt ok, blev ju bättre på eftermiddagen dock. Här kommer lite bilder nu.
 
 
Om jag minns rätt måste det vara i väntan på färjan.
 
 
 
Japp va lite bilder från Lilla brattön.
 
Hmm... Ja vad har vi gjort mer då? Vi va ju även en sväng på björkö, vi har nästan snöat oss in på det där med öar, HAHA! Snöat oss in passar väl bra till denna sommaren HAHA :) men ja lite bilder kommer även från björkö.
 
 
 
 
Japp sant har det hänt så mkt mer? men som sagt jag ska ta det lite kortare. 
Trodde jag, just det ja va ju på Marstrand och äntligen fick jag badat för 2:a gången i år, 1:a gången i havet iofs. Ja jag vet vad ni tänker det är dåligt i detta väder och jag håller med. Men tiden har ju inte riktigt räcktt till som vanligt, men som sagt har jag ju en då hunnit med det mesta som jag ville, så jag är riktigt nöjd :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0