Ge mig styrka

Jag försöker verkligen tänka positivt angående det där med laga mat, men det går inte när jag står och glor och hen.Jag använder ordet hen för att vi endast är 2 pers som jobbar här. Så blir jag bara förbannad på det, ja på kommunen inte hen. trotts att jag har en annan plan, den ska funka i framtiden. Jag vill dock att det ska ske nu. Jaja tålamod har jag ju, så det ska gå det har jag bestämt, vänta ni bara. Jag saknar verkligen att få laga mat på jobbet, nope i Ale kommun ska man tydligen inte få utvecklas och göra nya saker. Så trött på detta men samtidigt njuta av att jag har ett jobb och betalt. Sen föredrar jag dock ett jobb utan betalt och jag får göra mer på, det funkade i Stenungsund. Fast nje
kanske inte, det är allt bra gött att ha betalt ändå.
 
 
Ja jag kan tjöta hur länge som helst om det här. Ni kommer nog tröttna på mig, vilket jag ej hoppas på.
Jag undrar fortfarande hur dom tänker i Ale kommun ibland? Deras vision är lätt att leva, jag håller absolut inte med, det har jag sagt förut men jag säger det igen.  Fontäner tänker inte alls helt enkelt. För dom har fel fel fel och åter fel! När jag är så arg som jag är nu så brukar jag oftast lösa det med gymmet. Så vi får dock se hur det blir med det när jag kommer hem. Vill ju komma nån vart med mina bloggar också. Så det blir nog matlagning idag. Dessutom vilat knäet efter mina 12 000 steg igår.
 
 
Japp skriva av sig hjälper också. Ja jag vet det finns värre saker, så nu ska jag sluta gnälla. 
Fotbollen och basketen hjälper mig också ej faktiskt extremt mkt OBS, det där va inget gnäll, bara ett påstående ;)
 
Vill dessutom be om ursäkt, blev lite fel igår, det rättar jag nu. 
Grattis Armand Duplantis 
Nu blev det rätt va?
 
 
Måste bara sluta med denna bild, så härligt också nåt som får mig att se något positivt :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0