Jag kan själv..

Så gör jag det igen, tackar nej till städ. Dels för sist när jag för en gång skull tackat ja, så kommer det upp någon jag inte alls känner. Trotts att jag sagt det flera gånger. Så det funkar inte riktigt för mig. Jag kan själv och jag vill! Bara jag får göra det i min takt. Sen att jag helst har en ledig helg att dela upp det på. Sen kanske det är bra ibland när jag nu insåg att mina utemöbler står kvar. Men det löser jag nästa vecka.  Jo jag kan också vägra ta upp personalen på grund av att det är typ kaos här ibland.
 
På schemat idag står städning, sportrehab, förhoppningsvis basket beroende på hur mörbultad jag blir. Jo städningen sköter jag själv idag, då behöver jag ej stressa allt för mkt. Då jag ska iväg dock ej förrän 14 men åker gärna nån timme innan, då mitt lokalsinne ej är det bästa. Tacka vett jag gps.
 Obs, bilderna tagna från förra veckan i Stenungsund.
Glömde ju att jag även skall dit ikväll.
Trevlig helg!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0