Lätt att leva

Ja det är väl Ale kommuns vision.?Jag håller absolut inte med. Börjar ju dock bli bättre men inte bra. Ja syftar såklart på jobbet. Ja jag vet ju att det kommer en förändring men känns dock långt dit just nu. Då det ej blir förrän i februari då. Yes, jag har ju iaf 1 veckas semester i Januari, så det ska väl funka. 
Nu fanns det ju även en förskola i Älvängen tydligen. Det kanske hade vart kul. Jag kör nog inom äldreomsorgen först. Det är ju bara byta och är absolut inte rädd för att prova  någotv nytt heller.
 
Som sagt det kommer dock bli bättre. Min handledare har ju iaf haft möte med dom idag och talat om vad som gäller, så nu hoppas jag dom förstår.
 
Jag måste bara få skryta lite om min hemmagjorda äpplemos, som jag verkligen lyckades med. Så enkelt egentligen och inget socker, endast vaniljpulver men inte mkt. Varför gör jag det inte oftare?
 
Nu åter tillbaka till jobbet eh okej efter jobbet blev det gymmet. Gick väl rätt okej men har gått bättre. Kändes dock i mitt knä så därför jag tog det något lugnare och inte klara över 1 mil. Men en bit blev det ju iaf.
 
Ikväll händer det inte så mkt, själv sitter jag och väntar på fotbollen. Ja jag måste ju tro på Sverige även fast jag vet att det blir tufft. Men ska jag tippa så tippar jag 1 - 2 till Sverige. Vad säger ni? Nu ska jag försöka göra allt för att hålla mig vaken. Men en halvlek ska jag orka det har jag bestämt. Det brukar funka men helst hela matchen. GÄÄÄSP, kanske ett powernap så orkar man iaf jag, haha!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0