En hyffsat bra dag

Dagen började bra eller ja som vanligt, först skära salladen, sen glasyr eh nje den gjorde jag ju aldrig. Jag hade visst rast då och typ vispa grädde. Men yeey jag fick iaf gör en sås på förmiddagen. Det lilla gör mkt för mig iaf. Ja och disk såklart.men det är ju så lite mot vad jag är van vid så det går fort. 
Eftermiddagen fick jag t.o.m göra kycklinggrytan, snacka om att jag blev paff. Det där förbannade potatismoset igen, dom säger att det kallnar fort, ja snälla jag är inte född igår. Ibland blir jag bara allmänt trött på folk. Dagen som började så bra, så kommer chefen ja jag ska inte gnälla för hen är bra. Så hen säger att jag inte behöver åka med och kolla på det nya äldreboendet eller ja att jag får välja om jag vill åka ensam med hen dit, hen tyckte inte jag behövde lära mig larma mm,  jo jag förstår tanken, men tanken är ju också att jag vill vara ned från början och varför, skulle jag inte kunna lära
mig det? Jaja hen kommer imån så ska vi se om jag lyckas sätta hen på plats, skit va svårt det är att skriva hen hela tiden men då det är väldigt få personer som jobbar där vill jag ej avslöja namnen.
 
Nu har jag fått skrivit och gnällt av mig tillräckligt för idag. Synd bara att det ej blev någon basket för mig som jag hade sett fran emot, men kände mig inte alls helt "fit for fight" ont i huvudet och hals mm och typ konstig, ja konstigare än vanligt ;) känns dock bättre nu. Jo jag ångrar mig dock nu att jag ej åkte till basketen, det får bli på fredag dock hade jag hoppats på kunna träna basket 2 ggr den veckan.
Nu kvällsmat och fortsätta kolla sista serien på Maria Lang gammal och svensk men rätt hyffsad iaf om man är trött vilket jag är! Tror jag att den heter så iaf.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0