Funderingar

Ja en tidig fredag morgon ligger jsg här och tänker om jag verkligen vill ha upp personalen? Det känns inte så kag vet ej varför men känns lättare för mig att göra det själv. Kanske beror på att det är för många nya. Många tar jobbet ifrån mig, hur ska jag kunna bli självständigt då? Nej det funkar inte riktigt som jag vill. Så nu gjorde jag det ännu en gång  tacka nej till hjälp. Dessutom känner jag mig inte helt 100 som jag sa igår eh skrev. Jag hade ju sett fram emot att åka till Norge. Känns dock väldigt tveksamt nu. Men jag får se på eftermiddagen klockan är ju bara 04:20 än. Vill inte smitta alla heller, så självisk är jag ej, tro det eller inte. Även där går mina tankar omlott, haha kan mig säga så?
 
Gäller även jobbet. Dock igår gick det ovanligt bra då det va vikarie ock känns som jag får göra mer då. Men det är ju det jag vill. Då vågar jag dessutom ta för mig mer. Men jag vet ej känns som dom ordinarie är lite för gamla för att förstå mig. Men jag ska sluta gnälla inte länge kvar nu. Va är det 1:a december idag va? Shit det går hyffsat fort trotts allt. Måste göra ett försök att se julkalendern är typ en tradition för mig. Sen beror det dock på om den är bra, kommer iaf ge den en chans.
Nu känns det dock som förkylningen börjar bryta ut eller så är jag allmänt trött bara. Så jag ska försöka fortsätta sova. Men oj gött är det att man iaf är ledig idag, det är det viktigaste.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0