På schemat en fredag.

 
 
Som denna står,  först frulle, sen röja det sista i köket, tvätta och sist det viktigaste av allt packa träningskläder till basketen.
Nu glömde jag dock 1 till viktig sak, blogga såklart är också viktigt just nu när jag är ledig iaf. Har allt kommit ovanligt långt med att röja i köket. Så jag känner mig rätt nöjd.
 
 
Vad händer sen då tänker ni? Jo det ska jag svara på strax, alltså basket blir det ju ikväll/eftermiddag. Sen händer det inte så mkt mer bara njuta av att iaf ha den extra dagen ledig. Då den där förbannade flrnedringskassan inte fattar att jag inte kan jobba mer egentligen. Jo jag va dum och sa att jag kunde det, men man måste ju få prova innan. Det minns jag inte att jag fick. Också EMMA håll dig till ämnet...SUCK. Ja ibland blir jag trött på mig själv. 
 
Så mkt mer händer ju inte idag, jag ska som sagt bara softa och njuta av att ha denna dagen ledig. Ja jobba med mina bloggar lite mer kanske.
 
 Japp det va allt för idag, på återseende ;)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0