Lördagens händelser och tankar.

På schemat idag stod det softa, softa och åter softa, HAHA! Men jag lyckades ändå klämma in lite stöd eller rättare sagt plockas och disk. Fick även bytt lakan, det va skönt kan jag lova. Slängde ihop lite bröd gjorde jag också, det kan ni läsa om här https://www.emmaskockdrom.blogg.nu
Men för övrigt som ni ser har det vart ganska lugnt eller är ganska lugnt idag.
 
 
Jag har dessutom tänkt att tiden går allt för fort när man är ledig. Är inte alls redo för att jobba. Så på ett sätt hade det vart lättare att jobba hemifrån och lyckas jag i framtiden med mina bloggar så tänker jag nog göra så. För här får jag iaf göra som jag vill och på mitt sätt. Fast samtidigt jag saknar fortfarande den käka slangen www vad kul det är att gå till jobbet. Den hade jag när jag jobbade på Nösnäs och även Tallåsen hur kan det vara så svårt att få tillbaka den här i Ale?
Nåt skumt är det. Mkt brukar dock handlar om pengar i denna kommunen. Men detta med att jag inte får laga mat handlar inte om det. Ja då blir jag bara arg när jag går till jobbet för det är det enda som kommer upp i mitt huvud. Hur mkt jag än försöker vara positiv o h glömma det. Där är en av anledningarna till att jag ska börja jobba hemifrån.
 
Men tack och lov räddar basketen och fotbollen mig där. Den längtar jag verkligen efter och det är tur det börjar nu i veckan :) det gör det iaf något lättare att jobba. 
Jag har också suttit och letat sponsorer nje kallas det så? Jo det gör det jag hade kommit en bra bit på det för ett tag sen. Men hade inte riktigt tid då. Så frågan är om man ska göra ett försök nu? Hittade ju inte direkt något som passade mina bloggar. Men som sagt ska nog göra ett nytt försök.
 
Yes, Snart är det basketligan special då har jag nåt att se fram emot, även då blir det lättare att jobba.
Säger som alltid, på återseende ;)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0