Ställa krav

Japp jag måste bli bättre på ställa krav, men dom ställer ju inte krav på mig. Tycker ändå jag kan ställa det på dom, vi lever ju som sagt på 2000 -talet och då tycker jag folk borde vara mer pålästa om funktionsvariationer...men det är fortfarande långt ifrån....SUCK!  Jaja det har hänt lite och dom försöker ju iaf, men tyvärr kommer det ej att räcka då jag aldrig kommer vara nöjd förrän jag får laga mat. Så kommer ej ta upp positiva händelser på APT förrän detta har skett ;) THATS IT 
Det är ju det att jag vill ha variation, nu blir det i stort sett städ städ och.åter städ och lite sallad. Men det är dock alldeles för enformigt, jag vill ha variation. Att det ska vara så FÖRBANNAT svårt att fatta. Det har definitivt kockar.
 
 
Ni har säkert läst detta förut, dock först vill jag be om ursäkt för dåligt bloggande. Tiden har tyvärr ej funnits, jag hoppas ni har saknat mig, jag har iaf saknat er.
Men det jag ville komma fram till va ju att ni
har säker läst detta förut, jag har ju hittat en lösning på att jag får laga mat, dock blir det endast hemma, dom få dagarna jag är hemma dvs. Ja ni kan ju läsa om detta här
www.emmaskockdrom.bloggo.nu
 
 
Oj förlåt dålig bild, men detta hittade jag på vägen till bussen i morse, visst är dom söta?
Får nog nöja mig för idag.
På återseende ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0