Förlåt

Dålig uppdatering jag vet, har just nu fastnat här som ni kan läsa www.emmaskockdrom.bloggo.nu om ni vill, annars SKIT I DET DÅ :-p men jag kommer ändå vara kvar här, men kommer tyvärr ej bli lika mkt bloggande, då basketen och fotbollen börjat, trotts en mindre träning, kommer jag ändå inte hinna så mkt som jag gjorde innan, men lite ska jag allt lyckas få till det. Fotbollen och basketen kommer ni kunna läsa mer om här sweet.emmassportfane.bloggplatsen.se
 
 
 
En prognos
 
En prommis på väg till NSK-dagen blev det i söndags. Härligt väder också, nackdelen va bara att jag inte hade lärt mig att det va sommar igen, så jag hade lite mkt kläder, men det gick.
Jaja på återseende ;)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0