Tillbaka på ruta 1

Jaha ja, då börjar man nästan om från början med boendestödet. Jag längtar ju inte ens hem idag, ska det vara så? Svar: Nej och dum fråga! Men jag läste nåt som va riktigt bra skrivit häromdagen. Som va riktigt bra skrivit om att funktionsnedsatta ej får bestämma själva, sen vet jag ju dock att det inte gäller alla. Kan ni läsa på fb, jag delar så ser ni på FuBUBsidan mer exakt vad jag menar. Men kunde känna igen mig så väl i mkt av det. Som T.ex jag fick ju aldrig välja att jag ville ha personal. Det är ju då det blir dom konsekvenserna att jag hellre avbokar. Som sagt blir det ju för stressigt. Det går ju som sagt ut över jobbet också!
 
 
Sen trivs jag ju ej jättebra på jobbet heller, men det funkar hyffsat. Ja blir snabbt och kort idag, för jag tänker hinna hem och ta en tidigare buss, bara för att jag vill hinna få gjort det mesta innan dom kommer upp. För jag kan ju och som sagt vill inte ha det där stödet eh jo kanske till viss del, fast helst inte, blir ju bara då stressigt. Trotts att vi kommit överens om varannan dag. Men tycker ändå det är jättesvårt.
 
 
Jag vet att det borde vara lättare när man är fel,men jag håller inte riktigt med där. Ut kommer jag ju oavsett är ju ute i stort sett varje dag. Men jaja nu måste jag sluta, så på återseende ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0