Tid och tid.

Hej, nu va det extremt längesedan jag va här och har längtat. Ja jag har sagt det förut och säger det igen, tiden räcker inte riktigt till. Så ja jag ber om ursäkt för det!
Varför fattar inte folk att jag blir extremt stressad av att personalen ska komma upp. Jag vet inte varför jag har ju bara jättesvårt för det.
Om folk bara kunde sätta sig in i hur det är, jag vill ju egentligen inte ha den, det ville jag ju som sagt inte från början. Därav det blir extra svårt. Jag kommer vara där snart igen att jag tackar nej, bara för det blir för stressigt.
 
Nej, det finns egentligen ingen bra dag som passar. Jag är stressad redan nu eh eller kanske hela veckan bara för det. Så jag är verkligen glad att det är fotboll idag. Folk undrar hur jag kan tycka det blir stressigt när vi är fler som hjälps åt, men det är dock inte den det handlar om tid. Ja jag vet dom försöker verkligen, men det funkar bara inte för mig! Om folk bara kunde förstå det, jag är ju så nära att tacka nej igen, för jag vill ju ha bort, fast samtidigt inte. Det går ju tyvärr ut över jobbet också eller nje kanske inte riktigt, jag trivs väl sådär här, men det får väl funka!
 
Nu har jag fått skriva av mig ngt, så det får räcka för idag. Har jag lugnat mig något.
Ja som sagt tacka vett jag fotboll idag, det får mig lugn, det kanske låter skumt, men det är sant :-D ja nu va det där med tid igen, nu hinner jag ej skriva så mkt mer, så på återseende ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0