Fortsättning tid och tid.

Ja alltså som sagt blev det lite för stressigt igår, så kanske inte blev jättebra skrivit. Så jag gör ett nytt försök. Alltså jag tycker det är jättejobbigt när det kommer upp folk, har ni provat sätta er in i min situation, prova det då? Alltså ni "normalstörda" syftar jag på då ;)
 
 
Är extremt stressad över det nu, jag har t.om ont i magen för det. Jag vill ju hinna visa att jag kan själv. Men det Blir ju inte riktigt så. Sen samtidigt när dom kommer upp, dom ser inte hur mkt jag har gjort. Det kan jag också tycka är ganska jobbigt. Jag skulle vilja se en " "normalströrd" få den hjälpen också, testa det någon vett jag, då har ni verkligen satt er in i min situation.
 
 
Ja jag gillar solnedgångar även soluppgången, men det har ni nog märkt? 
En del folk undrar hur jag kan bli stressad över att personalen kommer upp? Svar: jo för att jag som sagt vill hinna gör så mkt som möjligt innan dom kommer. Nu tänker ni men det blir väl lättare när man är 2 pers, kanske det, men samtidigt inte enligt mig. Jag har bara svårt för det och var extremt när att sms att jag ej kan ej, pga magen, fast jag gjorde det aldrig, ANDAS EMMA! Funkar lite iaf och nu har jag fått skriva av mig iaf, känns.något bättre iaf, 
På återseende ;)
Anonym
2018-11-11 @ 23:56:44

Du har rätt att flytta till eget boende utan personal




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0