På tiden att blogga

Ja som ni ser har jag varit dålig på att blogga det senaste, tiden har inte riktigt funnits nu. Men jag lovar jag kommer bli bättre, nu säger jag dock ej varje dag för det vet jag att jag ej kommer hinna. Men mer än jag gjort nu, så jag ber än en gång om ursäkt!
Men då undrar ju säkert ni vad som hänt det senaste, jo i helgen va det special olympic i Gbg jag spelade fotboll då alltså med dom bästa Grunden boIS dam A, vädret gick ju ej klaga på heller va ju underbart
 
Japp nu undrar ni säkert hur det gick, jag tycker det gick helt okej, då om jag ej minns fel så har vi ju gått upp en division sen sist vilket va för 2 år sedan tror jag, så vi tog bronset :) i med att vi är enda damlaget så vi möter killar så är jag riktigt nöj med det. Sen är det klart att jag är ganska dålig förlorare, iaf när vi va när vi  kunde kommit till final tror ändå jag bättrat mig lite där! 
 
Nu till helgen blir det dock Sundsvall och där ska jag dock ha min revansch, då spelar jag  basket med Olympic göteborg det är dock ett blandat lag, alltså tjejer och killar. Men då ska jag få min revansch, THATS IT! Bara hoppas mitt knä vill, men det klarade det några halvlekar iaf och lite mer i fotbollen det är jag också väldigt nöjd med.
 
Dessutom har jag blivit faster med, det är kul. Så igår fick jag äntligen gosa med Lias, så söt så det finns inte, går inte beskriva ;) jo då, men det lär bli mer av den Lias mys. Nån gång när jag har mer tid. 
Nu till helgen skall jag dock ta mer bilder än vad jag gjorde på special Olympic, vet ej varför, jag bara glömmer av det, jag har ju en riktigt bra kamera egentligen. Nu ska jag försöka somna så blir det nog ej, men ligga och dra mig en stund till.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0