Maj

Japp, då gör jag ett försök. Har Hur mkt som helst att skriva om idag. Då det som sagt ännu en gång va alldeles för längesen jag bloggade. Har ju som ni säkert hört att det hänt rätt mkt i maj. Eller rätt mkt? det har hänt mkt. Dock tycker jag som sagt det är roligt när det händer något på helgerna och ännu skönare att sommaren kommit. Hoppas bara det fortsätter dock lite får det gärna regna emellan åt, då det behövs.
 
Vet ej riktigt vart jag ska börja men börjar med Danmarksresan. Där hände det rätt så mkt trotts att det mesta va stängt. Kollade shoppingcentrum bland annat  och ja jag är lite sent ute för att komma ihåg allt. Men ni ser nog lite på bilderna här nedanför.
 
 
På båten the Reef tror jag baren heter.
 
 
 
 
 
Lite bilder från konstmuseet, det va nog det enda som va öppet.
Det skummaste va att vi åt mest amerikansk mat i Danmark...Hmm.. Ja det bara blev så det va mest av det och Italienska restauranger tror jag men det blev det tyvärr lite av. Här kommer lite bilder från restaurangerna.
 
 
 
Här kommer lite käk
 
 
 
 
Obs, jag skulle nog hållt mig till Danmarksresan kände jag. Det blev ganska mkt. Men nu har jag så mkt mer att skriva om så när jag väl har börjat kan jag ej sluta.
 
Basket ligan special
Då det va dags för slutspel i Sundsvall lördagen gick riktigt bra för oss vilket tyvärr vissa inte räknade för det va ej placeringsmatcher, men så måste jag räkna en då :😛 för vi kom då inte på någon delad 5:e plats denna säsongen. Vi vann 2 av 3 matcher den helgen och samma lag hela denna säsongen har vi vunnit 4 av 6 matcher så det är jag egentligen ganska nöjd med. Såklart alltid surt att förlora kvartsfinal. Men så mkt jämnare matcher denna säsong 🏀
 
Fotboll i Långared
Det tar dock fortfarande emot att skriva om det, som ni förstår gick det åt skogen. Det va ju nu jag skulle ha min revansch. Men jag har ju en chans till att få min revansh och då finns inget annat jag ska bara ha min revansch.
Alltså ja vilken placering vi kom på, ja det kan ni ju nästan gissa, men vi kom inte sist iaf ;)   ni får fortsätta gissa placering för jag tänker ej och kan ej skriva det. Kunde dock ha vart värre det va ju jämna matcher iaf .⚽
japp nu tror jag jag fått skrivit av mig det mesta, det får vara klart för idag.
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0